Uskrsni pohod kroz klanac Šokot do Malog Kalnika

Planinarski ormarić - Najave izleta

Planinarsko društvo Kalnik Vas poziva na:

Tradicionalni Uskrsni pohod kroz klanac Šokot do Grada Mali Kalnik 2012.

Tradicionalni Uskrsni pohod kroz potok i klanac Šokot uz istoimeni slap do grada Malog Kalnika, održati će se na Uskrsni ponedjeljak 9. travnja 2012. godine.

Slika_okot_12_450_x_253

Polazi se iz središta mjesta Gornja Rijeka stazom 10 (po SMAND-u), te se ide zapadno cestom do skretanja u vinograd, zatim desno do prvog slapa kroz živopisni krajolik. Poslije prolaska kroz klanac s više manjih ili većih slapova dolazi se do livada Bezđe. Od njih se južno kroz šumu uspinje na brdo Belu Goricu, od križanja putova šumovitim grebenom istočno do vidikovca na stijeni Kanclin(421 m). Nakon kraćeg odmora ide se dalje na istok do Križnog Kamena, tu je predviđen dulji odmor. Spuštanje stazom 10b (nije po SMAND-u) do slapova u potoku Deklišanec (Pesji potok). Od njega uzbrdo istočno uz stjenovito šumoviti greben Puste Barbare do njezinog podnožja i velike livade. Tu se lijevo staza uspinje na Pustu Barbaru(460 m), gdje su desno istočno ostaci starog grada Mali Kalnik. Lijevo je odmorište za ručak iz ruksaka. Poslije silazak i stazom 11 (po SMAND-u) u selo Deklešanec, te povratak cestom u Gornju Rijeku. Organizator pridržava pravo korekcije spomenute trase.

Okupljanje sudionika pohoda u središtu mjestu Gornja Rijeka do 9 sati kod bifea, od kada se polazi na pohod. Preporučuje se doći ranije, tako da se upoznaju sudionici s znamenitostima mjesta i okolice.

Sve zainteresirane molim da se jave radi organizacije prijevoza Stjepanu Jembreku na mobitel 095 862 3198(molim SMS-om) ili na Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Okupljanje Križevčana i polazak će biti do 8 sati u bifeu Gornji grad u Križevcima.

Trajanje pohoda je od 4 - 5 sati hoda.